03 Disember 2011

al-fatihah Rara Zikry..

 heyy...gud morning...
pagi2 morning buka FB, trs nampak link ni...
































aku x kenal la dia ni sepa... tp kenal sebagai sedara islam.. kesian jg aku dgr ceta dia nie..oh! media mention, rara zikry ni dah meninggal...Al-fatihah untuk arwah...

aku follow arwah punya story sejak aku ternampak post kat FB wardina safiyyah sekitar Ogos dis year...
kesian nya aku tgk arwah tue..


korg blh tgk sendiri video tue...kesian but Allah lebih mengetahui....


cantik kan arwah nie...
zizan lawat arwah...;(






antara story2 yg dpt d google...(refresh)




apa pon, biarla arwah tenang di sana....mybe tu yg lebi baik utk dia...sedekahkan alfatihah tuk arwah..
& kita sebagai manusia ambik iktibar dr apa  yg berlaku....;(

Tiada ulasan:

Catat Ulasan